Welcome To Panic!!Pride Nº1 WolfTeam
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Shudz™,who are they ?

Go down 
AuthorMessage
Mosto2000
Junior Master Sergeant
Junior Master Sergeant
avatar

Male
Number of posts : 174
Age : 25
Location : EGYPT,cairo
Job/hobbies : Guess what ? -.-
Humor : xD
Registration date : 2008-08-18

PostSubject: Shudz™,who are they ?   Wed Sep 10, 2008 2:36 am







lol attero and UV got Pwned hard xD



well if they saw panic there dead Razz
Back to top Go down
View user profile
iDarky
Master Pride
Master Pride
avatar

Male
Number of posts : 441
Age : 25
Location : Barcelona - Spain
Job/hobbies : play ^^
Humor : ..i..(-.-)..i..
Registration date : 2008-05-11

PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   Wed Sep 10, 2008 2:56 am

º_º! cheers nice job pwning prides huahuahaua

_________________

Back to top Go down
View user profile http://panic-forum.forum.st
Furiouz
Staff Sergeant
Staff Sergeant
avatar

Male
Number of posts : 110
Age : 25
Location : bologna italy
Job/hobbies : playin with girls or with my self xD
Humor : idk
Registration date : 2008-05-14

PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   Wed Sep 10, 2008 2:59 am

poor emporio...he pound new pride coz other dont threat him as he want...but good for him...he have better pride...hey but they still dont play with us.... they probbly no chance
vs us... but they owned TGO,UV and Attero so badly....ihihihi i think
they'll be our friends ^^,
Back to top Go down
View user profile http://redtube.com
iDarky
Master Pride
Master Pride
avatar

Male
Number of posts : 441
Age : 25
Location : Barcelona - Spain
Job/hobbies : play ^^
Humor : ..i..(-.-)..i..
Registration date : 2008-05-11

PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   Wed Sep 10, 2008 3:14 am

if they play with us they sure get owned Razz , but like furi say better friends ò.ò emporio is gey but ...

_________________

Back to top Go down
View user profile http://panic-forum.forum.st
Mosto2000
Junior Master Sergeant
Junior Master Sergeant
avatar

Male
Number of posts : 174
Age : 25
Location : EGYPT,cairo
Job/hobbies : Guess what ? -.-
Humor : xD
Registration date : 2008-08-18

PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   Wed Sep 10, 2008 8:13 am

sure we will own in Conquest too Very Happy,dam MonkeyWanted he pro
he say have or id but banned Sad
but they are not like panic Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Furiouz
Staff Sergeant
Staff Sergeant
avatar

Male
Number of posts : 110
Age : 25
Location : bologna italy
Job/hobbies : playin with girls or with my self xD
Humor : idk
Registration date : 2008-05-14

PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   Wed Sep 10, 2008 1:22 pm

monkey gay glitcher man..i saw him in war plant...eewww...
Back to top Go down
View user profile http://redtube.com
IceGirl
Senior First Lituenant
Senior First Lituenant


Female
Number of posts : 342
Age : 32
Location : no where im lost atm
Job/hobbies : erm i duno
Humor : Sarcasm or nothing .....
Registration date : 2008-06-02

PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   Wed Sep 10, 2008 7:54 pm

lmao u all so crazy ><
Back to top Go down
View user profile
Qguardian
Junior Private First Class
Junior Private First Class
avatar

Number of posts : 32
Age : 26
Location : The Netherlands, ZH ^.^
Registration date : 2008-08-22

PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   Wed Sep 17, 2008 9:43 pm

Man, shudz is naab.. they lost from a bunch of naabs called Epyc, Timothy4 and Qguardian, i mean comee onn. xD Altough i still think panic = best at conquest. Or we just suck at it =S lol!
Back to top Go down
View user profile
iDarky
Master Pride
Master Pride
avatar

Male
Number of posts : 441
Age : 25
Location : Barcelona - Spain
Job/hobbies : play ^^
Humor : ..i..(-.-)..i..
Registration date : 2008-05-11

PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   Wed Sep 17, 2008 10:29 pm

we are pros in conquest Very Happy but for win must play our best players in conquest xP!

_________________

Back to top Go down
View user profile http://panic-forum.forum.st
ahmedovtch
Junior Private
Junior Private
avatar

Number of posts : 5
Age : 29
Location : Alexandria -- EGYPT
Job/hobbies : Medical school -- Still studing :(
Registration date : 2008-09-10

PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   Wed Sep 17, 2008 10:54 pm

Panic.. the Best
Back to top Go down
View user profile
T1G3Ralive07
Staff Sergeant
Staff Sergeant
avatar

Male
Number of posts : 111
Location : Between life and death
Humor : Morbid
Registration date : 2008-08-29

PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   Wed Sep 17, 2008 11:37 pm

ImDarkAngel wrote:
we are pros in conquest Very Happy but for win must play our best players in conquest xP!

best players?

or best laggers like mosto xD lol
Back to top Go down
View user profile
iDarky
Master Pride
Master Pride
avatar

Male
Number of posts : 441
Age : 25
Location : Barcelona - Spain
Job/hobbies : play ^^
Humor : ..i..(-.-)..i..
Registration date : 2008-05-11

PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   Thu Sep 18, 2008 12:00 am

-.-, Dome , furi visse me mosto rode ianz fernandox mark we own in conquest XD
cheers

_________________

Back to top Go down
View user profile http://panic-forum.forum.st
Zeke
Top Sergeant First Class
Top Sergeant First Class
avatar

Male
Number of posts : 163
Age : 27
Location : The Netherlands - Emmen
Job/hobbies : Going Out / Alchohol party
Humor : saying dry stuff that is funny somehow
Registration date : 2008-08-03

PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   Thu Sep 18, 2008 12:08 pm

xD hope u guys get owned !!! xD whuahuhwauwauh...

jk xD...but im gonna laugh if they beat the crap out of u guys...BlehhhT_T
Back to top Go down
View user profile
iDarky
Master Pride
Master Pride
avatar

Male
Number of posts : 441
Age : 25
Location : Barcelona - Spain
Job/hobbies : play ^^
Humor : ..i..(-.-)..i..
Registration date : 2008-05-11

PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   Thu Sep 18, 2008 3:02 pm

Zeke wrote:
xD hope u guys get owned !!! xD whuahuhwauwauh...

jk xD...but im gonna laugh if they beat the crap out of u guys...BlehhhT_T

u talk if shudz win vs panic o.O? Yeah sure maybe they will win -.-"""""!

_________________

Back to top Go down
View user profile http://panic-forum.forum.st
Furiouz
Staff Sergeant
Staff Sergeant
avatar

Male
Number of posts : 110
Age : 25
Location : bologna italy
Job/hobbies : playin with girls or with my self xD
Humor : idk
Registration date : 2008-05-14

PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   Thu Sep 18, 2008 9:38 pm

LOLZ....YEA DARK RIGHT...BUNCH OF NUBS LIKE'EM^? ARE U KIDDIN ME??!
Back to top Go down
View user profile http://redtube.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Shudz™,who are they ?   

Back to top Go down
 
Shudz™,who are they ?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Panic :: More of Panic :: Wars/battles-
Jump to: